Producenci

Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji (załącznik nr 1)
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie zapakowanego produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Cloveris s.c.
Pędzewo 59
87-134 Zławieś Wielka

 
Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Cloveris s.c.
Pędzewo 59
87-134 Zławieś Wielka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

Załącznik nr 1

                                                                    ................................................

                                                   miejscowość i data

..............................................                                                       Cloveris s.c. Anna Chmarzyńska, Piotr Chmarzyński

..............................................                                                       Pędzewo 59

..............................................                                                       87-134 Zławieś Wielka

dane klienta

 

Oświadczenie o odstąpieniu

od umowy zawartej na odległość

 

 

Oświadczam, że odstępuję od umowy zawartej dnia ........................... za pośrednictwem sklepu internetowego www.cloveris.pl poprzez złożenie w nim zamówienia numer .................................................................

W związku z powyższym, proszę o zwrot wpłaconej kwoty ............................ zł, słownie: ...................................................................................................................

Przelewem na moje konto bankowe w ........................................................................

o numerze............................................................................................................lub przekazem pocztowym na adres: ..........................................................................

.................................................................................................................................

Zwracam, w stanie niezmienionym w stosunku do dnia otrzymania, tj.

1. ....................................................................................................

2. ....................................................................................................

3. ....................................................................................................

4. ....................................................................................................

5. ....................................................................................................

 

  

                                                                    ..................................................

                                                                           podpis klienta

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium